Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Do you remember???

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 september 2009 06:07


Kommer ni ihåg när Cazal var en liten mupp? Så liten och söt. Det lustiga är att det är ungefär så jag fortfarande ser honom. Liten älgkalv. Det är väl det som händer med oss när våra barn växer upp.... vi inser inte att ens barn växer upp trots att de är 40 år gamla :-).



  

Liten salle tränar att targeta föremål som ligger på marken och prasslar....

 

  

Pussgurka!

 
 
ylle

ylle

16 september 2009 15:19

Visst kommer jag ihåg! Pysse så liten han är på bilderna där! Men det är så sant som det är sagt, ens barn och djur växer liksom aldrig upp i ens ögon. Man har nåt slags filter i dem (ögonen alltså) När man besökte sina föräldrar så var man alltid det lilla (klumpiga) barnet hur gammal man än var... Och givetvis började jag spilla och fumla direkt när jag var hos dem!

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

 
Eiram

Eiram

16 september 2009 17:53

Jo...helt olik en liten men otroligt söt älgkalv va han ju inte...hi hi!
Men måste bara säga; Underbar lastträning, tänk att Loke inte blev ett dugg traumatiserad av sin 65mils-första-åktur....Måste berott på chauffören eller så tog han en tugga av "plantan" när vi inte såg , fniss! Dessa fantastiska hästar, jag slutar aldrig imponeras av dem!
Och jag tyckte det va gör-gapit å ta kort samtid som Du lasttränar!!! Ha Ha !!! Snacka om att ha go attityd ett härligt lugn inombords när man ens kommer på tanken att göra dylik manöver! Och det smittar ju pållen på stört och det e ju himla praktiskt! Det är det jag ska göra alltså, när kraken inte känner fört...fram me kameran och havrehinken och så swosh in i löddan!!!

http://marie-bergstrom

 
Ingen bild

Ann-Louise

17 september 2009 07:04

Ylle; Visst är det så. Jag var karaktäriserad som "den hetsiga, ilskna" och det var tonårsepitet som ganska rejält har mattats av genom åren. Nog har jag fortfarande humör, men det är otroligt sällan som jag verkligen blir arg nu....

Eiram; He he he...va fan... skit samma. Du vet att jag är "den glade optimisten" och det är klart att det går bra ..... oftast. Å andra sidan om, eller kanske snarare NÄR, det går åt fanders så blir det nog akuten/bårhuset.....

Det kan ju smälla till fort om något skiter sig... Jag å andra sidan orkar inte bekymra mig, inte gå och vänta på att det ska hända något. Under tiden har jag det skönt och jag lär dö lycklig ;-)!

Jag får väl säga som det står efter de flesta program på TV; Don´t try this at home! :-) Ha ha ha ha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards