Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Peace - igen!

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 september 2009 23:02


De blommar så underbar så jag måste bara lägga in en bild till! Bara måste, ni får stå ut....


  

 
 
ylle

ylle

17 september 2009 06:26

Stå ut, det är klart vi står ut!!!!!!!!!!!! Mera rosor åt folket!!!!!! I nästa Hästfocus kommer min artikel om Stjärnsund, så pass upp... Jag var SÅ frestad av lilla Colibri, som har en mor som jag bara föll handlöst för (Shilstone Rocks Quickstep) och fadern Stjärnsunds Wictory är också hur fin som helst... men - nu ska jag nog bara ha TVÅ hästar, det räcker för mig att sköta, och unghästar, nej..ska inte - ska inte.....

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ann-Louise

17 september 2009 06:32

Kan ju bli lite tjatigt.... speciellt om man förväntar sig hundar och hästar.. Skönt att någon gillar dem. Jag blir helt svag för vackra blommor och kan inte ta för många bilder.

Visst är de ljuvliga!!!! Väldigt vackra hästar med ett otroligt trevligt lynne. Milou är helt fantastisk. Ska ta lite bilder på Milou också. Ska "slänga" en rockard bakom honom i helgen hade jag tänkt. Det kan bli lite intressanta bilder ;-)

 
Ingen bild

ylle

17 september 2009 09:03

Det ser vi fram emot!!!!!!!!!!!!!

 
Ingen bild

Cissi

17 september 2009 09:21

Klart vi står ut *ler*
Själv är jag dålig på trädgårdsskötsel men gillar skarpt att titta på fina blommor ;-)

 
Ingen bild

Ann-Louise

17 september 2009 10:21

Tack :-). Jag är inte heller så bra. Varken på trädgårdsskötsel, hästar, hundar eller fotografering. (Nja ganska ok på hundar. Det kan jag i alla fall bäst.) Däremot gör jag allt det med hjärtat. Gillar det och gör på känn o efter bästa förmåga. En del blir "rätt", mycket blir fel men jag har i alla fall kul. ..

 
Lin

Lin

17 september 2009 16:15

Harmoni harmoni
Tack för idag, så trevligt det var och så mycket lättare än vi trodde...det är svårt nog ändå!!!!!

Loke ser så lugn och nöjd ut på bilderna och vad han glänser!!!
Kram

http://www.dogsandroses.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards