Direktlänk till inlägg 29 september 2009

HÅLLER PÅ ATT GÖRA OM BLOGGEN -URSÄKTA RÖRAN!

Av Ann-Louise Ryrvik - 29 september 2009 15:46


Ville förnya. Men det är ju ett ELÄNDE! Mycket svårare än det var förr. Plus att det ju inte går att se spektaklet förrän den ligger ute. Gräsligt. Ni får stå ut ett tag, tyvärr med div äckliga kombinationer. Det är inte lätt när man är färgblind....

 
 
Lin

Lin

29 september 2009 16:51

SNYGGT!!!!
Gillar detta tapetmönstrade mycket bättre än "sandbakgrunden"
Brunaktig färg tillsammans med färg som går åt rött, ser jättebra ut!!!!

http://www.dogsandroses.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ann-Louise

29 september 2009 17:03

Attans vad svårt det var! Den får väl vara så här ett tag till innan jag går in i den svarta eran igen....
Din är dock URSNYGG!!!! AVIS!!!

 
Lin

Lin

29 september 2009 17:44

Bara den inte är för ljus är det fint tycker jag!!!

http://www.dogsandroses.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

eiram

29 september 2009 23:24

Tycker domhäringa färgerna Du valt nu är MYCKET behagliga lugna och hemtrevliga, ger nåt slags lugn över sidan. Tycker faktiskt det va döfint och fotona upplevs som färgrikare och skarpare på nåt vis (har testat å kolla både med och utan glasögon.... ;-)
Hoppas Du kryar på din stackars nacke snart och tänk på att det är kyligt i vinden så snurra halsduken några extra varv...usch jag tycker det verkar precis hur läskit som helst med din nacke, önskar jag vore handpåläggare eller såndäringa helare för då hadde jag fiksat till den på stört åt Dig. (Har ju annars detdär napalmlinementet som Du prova för nåra år sen...he he!)Underbart att Salle bara behövde nya mockasiner för å tassa vackert! Han är sååå söt där han ligger å krälar på gräsmattan!!!!!Krya på Dig!!!!Kraaam!!!!

 
Ingen bild

Ann-Louise

29 september 2009 23:34

Lin; tack!

Eiram; Tack igen! Ringer i morgon!

Kram på er!

 
ylle

ylle

30 september 2009 06:36

Ja, det var riktigt fina färger det här! Snälla, inte in i "svart-eran" igen!!!!!!!!

Krya på nacken, låter inte kul det där. kram Ylle

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ann-Louise

30 september 2009 10:49

Ylle; Duuuu, tror du inte det var nära eller ;-)!?!??? Bloggen såg verkligen för jäklig ut ett tag, medans jag gjorde om den. Då efter X antal försökt tänkte jag ; Jag tar grått och svart. De tonerna kna man ju lägga hur som helst och det blir snyggt, MEN så tänkte jag på dig, tog mig i kragen och gjorde denna :-) Ha ha ha haKram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards