Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Ann-Louise Ryrvik - 14 juli 2009 16:05


Jag var lite låg igår, tyckte att det mesta var pest. Maria Y tyckte att jag skulle gå ut och klappa på hästarna lite... Det var en bra idé. När jag väl klappade, började solen skina och vi tog en svängom i paddocken också. Humöret steg på topp. Gubben fick vara med och ta bilder. Det är  intressant att se sig själv och hästarna på bilder . Det är inte allas som man tycker när man håller på själv. Nyttigt.

Här kommer några bilder från vår lek i "sandlådan".


Go´rumpan.


Jaha då får vi se.....


.... hur är fötterna? - Attans nu blev det tokigt när jag vred mig...


Förlåt älskling! Matte är allt knäpp...


Han är allt för go´lille Lokemannen


Bäste vännen....


Lite bus måste man göra också.... Kolla rumpan! Lokes alltså!!!!



Här syns det att det är en döle...


Min vackre lille häst!




- Hon är lite trög, men jag ska nog kunna lära henne ett och annat!!!


Av Ann-Louise Ryrvik - 14 juli 2009 15:01


Det var länge sedan det var hästbilder på bloggen. I går tog ju gubben lite bilder. Jag stoppar in några.




 

Konversation 




 



Experimenterande

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards