Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Fler bilder från helgen

Av Ann-Louise Ryrvik - 31 januari 2011 16:30


Här är det några bilder på mysige lipizzanern Picazzo med matte. Det hade blivit nåt tokigt någon av de första gångerna han haft ryttare på ryggen. Han hade blivit rädd och reagerat kraftigt. Nu har han dock blivit riden runt tio gånger och börjar bli lugn och trygg i denna miljö. Inget farligt händer här.






  



  

     








     


        

Angela ska sitta upp... lite gull först dock.


Han har blivit riden runt tio gånger...


     

Duktig pålle!

 

 

 

Och så bilder på vackra halvblodet Aktriz . En dam som är lite riden, men är bekväm av sig och kolugn. Har hittat på en del smarta strategier för att slippa jobba. Temat för helgen var att gå fram. Spelar ingen roll hur bara fram.



  








En fin häst!


Med matte på ryggen




                    


  



En nöjd och glad matte...  



(Det blev inte många bilder tagna tyvärr. Jag tog bara med kameran på söndagen. Ljuset var lite dåligt plus att jag inte ville hamra på som värsta paparazzin eftersom det var unga hästar där... )

 
 
Ingen bild

annika@rddata.net

1 februari 2011 12:07

Hade velat åka då jag skall ge mig i kast med min PRE hingst samt 2 ston men Gotland ligger ibland så långt bort=)Önskar vi kunde ha kvalitet på tränare här med=) Lycka till

Ann-Louise Ryrvik

1 februari 2011 13:05

Ja, det var för långt för mig att ta med mig häst också. I alla fall denna gång.
Det kanske går att få honom till ön...

Tack och tack detsamma med dina =D!!!

 
Ebba & Molly

Ebba & Molly

1 februari 2011 17:17

Din design är verkligen smakfull, gillar den skarpt!

http://dreamingaboutmolly.blogg.se

Ann-Louise Ryrvik

1 februari 2011 17:43

Å tack!!!! Va´glad jag blir!!! :-)

 
Caroline cc

Caroline cc

1 februari 2011 17:58

Hejsan! Kul att vara iväg, önskar jag hann med detta!-)

http://www.preclassica.bloggsida.se

Ann-Louise Ryrvik

1 februari 2011 18:52

Ja det är alltid skoj att vara på kurs och få nya intryck och tankar.

 
ylle

ylle

2 februari 2011 20:43

Det låter som en hästklok man! Och Angela tror jag att jag känner sen hon var en vetgirig och nytänkande elev bland traditionella hästfasoner...

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Ann-Louise Ryrvik

2 februari 2011 20:46

Ja verkligen trevliga och öppna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards