Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Ann-Louise Ryrvik - 14 februari 2011 20:18


Idag sitter jag på kvällskvisten och försöker plugga. Vi har två vetenskapliga artiklar som ska läsas och skrivas synpunkter och frågor till, vilka ska lämnas in senast onsdag. De handlar om födosök, och de är sådär....  Måste dock göras.

Har varken tid eller lust att skriva något blogginlägg, men bilder är alltid kul (tycker jag) så här kommer några från dagen.


Tre av mina pojkar på ett bräde. Loke blir mer och mer kavat och hingstarna är ju aldrig dumma på något sätt. Det är gott.

 

 

  

Min gudahäst - Cazal. Vackrare och godare kan ingen vara...

 

 

Tre skimmelhingstar på led. Jag och hundarna ska på promenad och det verkar som om pojkarna också vill med. Kanske nästa gång :-).


Så här glad och yster blir Diva när det är dags för promenad.

 


Två vovvar med flaggan i topp...





  


  


  


  



   



  



  

           


Nu ska jag käka lite rester från middagen. Kan inte låta bli. Har ni smakat Milko´s créme fraiche med soltorkade tomater och fetaost? Guuuuudomligt gott. Bara steka kyckling och sedan på med "geggan". Låta puttre lite - klart! Mmmmm...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards