Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Lite annat smått och gott...

Av Ann-Louise Ryrvik - 25 april 2011 12:05


Nu har det varit mycket hund, och det kommer det väl att bli mer kan jag tro.... Vad gör man inte när det finns valp i huset.


Annat skojsigt som dykt upp är att trädpionen som jag köpte för många herrans år sedan - måste vara typ 10 eller nå´t - äntligen har knopp! (Kommer du ihåg det Lena N.!??!? När vi var till Strängnäs och var vi nu var mer och varför..)


Hoppas, hoppas, hoppas...  


Några som det finns ett gäng av i krokarna här är hjortar. De har en ful ovana att gå på led över vägen och vara ganska oskygga. Härom dan kunde jag stanna och stänga av bilen, dra ned rutan och ta bilder på dem. De ställde snällt upp...


  Ganska fina är de faktiskt...

 

 

Kommer mer under da' n....


 
 
Ingen bild

Lena

26 april 2011 17:42

Om jag kommer ihåg?! Sånt är ju oförglömligt...
Vad spännande det ska bli att följa utvecklingen av pionen, ser fram emot mååånga fiina bilder.

Jag köpte en Alexanda Girault klätterros vid samma tillfälle, den växer och frodas men har frusit ner de senaste sju vintrarna så jag har nästan glömt bort hur fin den är när den blommar. Jag behöver bli bättre på att vintertäcka, men den är ju grön och fin ;o)
Kramen

Ann-Louise Ryrvik

26 april 2011 21:42

He he :-).

Ja, det verkar som många års väntan är över. Den andra trädpionen har i alla fall tittat över jorden i år igen. Den är inte död än... Alltid något.

Ohh så spännande! Då får vi se om din klätterros dyker upp på facebook framöver då ?!!? (Och kanske lite annat smått och gott från trädgården??!!!!?)

Kram kram!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards