Alla inlägg den 25 november 2012

Av Ann-Louise Ryrvik - 25 november 2012 20:43


I morse tittade jag ut och såg pojkarna stå på rad och köa vid grinden. Mycket underligt. Kikade för att se vad det var de kollade på. Först funderade jag om det kunde vara grannens hästar som var på besök igen, men då hade de inte stått så stilla. Härromdagen stod ett sto med föl här utanför. Nervkittlande.

Nej, det kändes som om hästarna väntade på mig... Gick ut på baksidan och kollade. Aha! Hästtransporten! Hästtransporten stod kvar framme sen igår. Vi kom hem såpass sent och jag orkade inte ställa av den där den brukar stå. Hästarna stod helt enkelt och köade till den. Snacka om att den är positivt associerad.



I morse




Här kommer lite andra paparazzibilder på pojkarna. De är tagna för några dagar sedan... 



Underhållning - bonden plogar!





 






   










 

Fnasket.


  

Från ovan... 



Jag lägger in en bild på min trilla här också, ifall att någon är på jakt efter en. Den är till salu. Fin, orginalmålad, förvarad innomhus. Renoverad bl.a omstoppad och renoverat skydd för kuskbocken.  


 

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards