Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Ann-Louise Ryrvik - 22 oktober 2013 21:33


I morse när jag kollade på Nyhetsmorgon pratade de jättemycket om snö och att den kommit så långt söderut som Dalarna. Huaaa.... Fick nästan panik. Måste ut och göra något! Var tvungen att göra lite kontorsjobb på förmiddagen, men efter att ha varit in till stan och käkat sushi med Emma, skuttade jag ut och la ut spår till vovvarna och hann också med upplet till dem alla.


I går regnade det från morgon till kväll och var grått och uggit. Passade på att använda dagen till shopping. Att åka in till civilisationen och gå i affärer tycker jag är jättetråkigt och jobbigt. Ja, jag är lite konstig kanske. I går var det mindre plågsamt än fina dagar. Det var extra bra också eftersom det är strax innan lön och nästan inga människor ute. 




Här kommer det en bildbomb;


 

Zuper-Zack i farten...

 


 



 






Lite bilder från Puppis spår...


 



 



 



 



 

Vänstervinkel... 


 



 

Å en vinkel igen. Knappt kroppen hinner stanna när näsan svänger...



 

Han är allt väldigt övertygande :-) "Jag SKA fram här, skynda dig tanten!"

Han ligger verkligen i.



 

Är han inte bara världens sötaste vovve. Hjärtat!!!



 

Puppis har slickat på linsen så bilden är lite dimmad :-)





Och lite uppletsbilder på Diva.





    

Jag känner......


    

.... jag känner....


 

..... jag känner....


 

...... jag känner.....



 

.... jag känner.....


 

----- aha!!!!! Här är den - och den ska DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!! =D

 

 

 



Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards