Direktlänk till inlägg 1 mars 2007

Back in business... almost...

Av Ann-Louise Ryrvik - 1 mars 2007 08:38

I dag kan jag sitta och till och med stå upp ibland. Med andra ord är jag back in business, aptiten är dock inte vad den varit, vilket är bra. Hästarna står på bakbenen och hundarna på huvudena, katterna hänger i taket och disken kryper ut genom dörren... Det är mycket att ta tag i! Sen är det allt det där med jobb också. Mail, listor, kontakter... I morgon skall jag till Växjö. Då MÅSTE jag vara frisk. Annars får jag ta ambulans dit. Det är första träffen på en klickertränarutbildning som jag och Anna skall ha tillsammans. Ska bli intressant att träffa alla kursdeltagare.När man är sjuk och svag känner man egentligen mer för att syssla med bokmärken - "bruksbokmärken". Kolla Kiro!!!!Ett litet tillägg; Det är faktiskt ett riktigt bokmärke och det enda jag sett med en apporterande hund och då är det en schäfer lika blek som Kiro.....

 
 
Ingen bild

Lin

1 mars 2007 09:23

Hoppas,hoppas att du blir frisk så du får en trevlig helg!!!
Fin bild på Kiro:)

 
Maria

Maria

1 mars 2007 10:49

Vilken underbar bild! Är det den goda vännen som varit framme igen?
Jag gillade din kommentar på Lill-Fias blogg med inälvsmasken. Du är inte lite fräck du!;)

http://belgarfans.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

1 mars 2007 12:15

Det är faktiskt ett riktigt bokmärke. Skumt va. Och det där med inälvsmasken, he he, det brukar hålla folk borta. Vilket i och för sig aldrig är något problem för en annan som har "äckliga" schäfrar..... ;-D Ibland har man tur som har myterna på sin sida!

http://hastochhund.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards