Direktlänk till inlägg 6 juni 2007

Fran

Av Ann-Louise Ryrvik - 6 juni 2007 10:33

Vacker pålla!!!!!!!

 
 
anna

anna

7 juni 2007 21:29

hej! ville bara tacka för tipset om brukshundklubbens hemsida ang lydnadstävlingar. borde jag kanske tänkt på själv men... Vilka fina puttar du har. Det ser riktigt härligt ut i sommargrönskan!! Mvh/Anna

http://www.ridgeback.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emelie

8 juni 2007 09:13

Hej gumman!!! åååå va fina bilder och vad fint du har skrivit. Jag börjar nästan gråta när jag läser det. Jag kommer också att sakna att vara hos dig varje dag. MEN jag kommer att "hänga runt" lite hos dig ändå!!! he he he : )........Tack för all hjälp vi har fått & får av dig gumman!! Många tusen kramar till dig från Emelie , Christian och hästarna: Robban & Fran !

 
Ingen bild

Ann-Louise

8 juni 2007 13:51

Ja, det hoppas jag verkligen!!! Du är alltid välkommen, även om du måste vara på altanen ;-P fniss fniss.
Jag och Salle kommer kanske på studiebesök någon dag... Förresten saknar Junge Robban jättemycket. De andra verkar inte bry sig så mycket men han staketvandrar och är orolig.

 
Ingen bild

Eiram

8 juni 2007 16:07

Vilka fina bilder...Det ser himmla grannt ut hos Emelie!Hon ser söt ut lilla Fran!(När jag hör Fran tänker jag på programmet Nanny, Fran Fine heter hon va?)Kul me blogg alltså får nog skaffa en!;D Hoppas Junge lugnar sig snart...Jag antar han tänker 1,2 oj oj oj FEEEEEL det är en KORT!!!??!Var är han den fläckige nr 3!?!Jag tror inte Junge gillar det där med minusräkning....
Kram från Marie

 
Ingen bild

Ann-Louise

8 juni 2007 17:56

Ja Emelie bor himla fint och idylliskt.
Det är väl inte så farligt med Junge, kunde varit värre. Däremot saknar han allt Robban. Dags att skaffa häst nr fyra =D.

 
Emelie

Emelie

12 juni 2007 09:25

Hej igen!
Va gulliga ni är! Ja, hästarna mår bra här hemma. Idag har Fran fått nya dojjor, hon stod såååå snällt och stilla! Jag är verkligen glad att få ha Robban & Fran i vår familj! Dom är bara såååå snälla. Stackars lilla Junge, han är ju så söt!Jag får komma och pussa lite på han nån dag. Ha det gott !! Kram på er från Emelie!

http://-

 
Ingen bild

Ann-Louise

12 juni 2007 09:44

Hejan snuttisan!

Duktiga Fran och duktiga Henrik! Så då är det bara att ge sig ut på upptäcktsfärd i omgivningarna till häst då!!?!
Själv sitter jag och väntar på att veterinären skall ringa för Salle har fått en smäll på knät och är svullen.... Surt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards