Direktlänk till inlägg 15 december 2007

Kompis

Av Ann-Louise Ryrvik - 15 december 2007 13:41

Måste bara beklaga dem som ville ha kattunge, men inte tog Kompis. Många var nog rädda för att den var vildfångad. Å andra sidan kan ju jag skratta mig lycklig. Undebarare katt har jag inte träffat. Social, kavat, kelsjuk och orädd. Han gillar hundarna och Johan. Tänker bara på hur eländigt det hade varit att leva kvar utomhus på ett industriområde....


 Det är fullt ös nu!


Superpolare! På något sätt är detta Johans första "egna" djur och han älskar Kompis!


Ett stort supertack till Emelie som genom sin envisa räddningsaktion försåg oss med en superkisse!

 
 
Ingen bild

Caroline cc

15 december 2007 14:19

Hej, vad fin han är! Grattis till en kompis!

 
Emelie

Emelie

15 december 2007 14:32

Hej gumman! Ja tack själv!! dom är UNDERBARA!!! min goa turbo amigo är sååå go oxå, kul att lilla "migos" bror får bo hos er, va fin han är!!! Det känns gott att ha gett dom en chans här i livet o gett dom fina hem med kärlek ,värme o mat! kram till er alla!

http://-

 
Maria Y

Maria Y

15 december 2007 15:09

En modig ung man, Johan! Först testryttare på unghingstar och nu gosa kattunge med bar överkropp!

http://cowgirlup.bloggagratis.se

 
Anna, Fiasko & Pyton

Anna, Fiasko & Pyton

15 december 2007 15:13

Så himla söööööööööööt, härligt med egen kisse för sonen.
Jag går oxå i väntans kattider, en liten Maine Coonkille ska flytta hit, bara tiden kunde gå lite fortare ;o).

http://www.freewebs.com/solhem

 
Ingen bild

Maria&Hera

15 december 2007 16:29

Oj så söt! Mysigt för Johan att få ett eget djur. Det syns hur mycket han tycker om sin lilla katt!
Att få en katt i julklapp är mina pojkar´s högsta önskan i år. Tror tyvärr inte att den kan gå i uppfyllelse nu iallafall...

 
Ingen bild

Ann-Louise

15 december 2007 17:02

Maria; He, he, Johan är modig ja! Snart ska han upp på Milou också. Fniss, han är tålmodig...

Anna; Main Coon - tufft!!!! De är väl gigantiska?

Maria; Det är inte alltid lätt att tillgodose önskemålen....

 
Ingen bild

Lin

15 december 2007 17:51

Åh, så söt bild på den lille o Johan!!!!

 
Ingela och Eja

Ingela och Eja

15 december 2007 20:10

vilken sööööt kompis...

http://www.freewebs.com/patrikingela

 
Ingen bild

Eiram

15 december 2007 20:36

Du har då en underbart gullig son, ha är bara så goooo!Han och lilla Kompis ser verkligen ut som ler och långhalm!!!!

 
Ingen bild

ylle

17 december 2007 06:53

Ja vad gulliga de är tillsammans! Jag tror att just en liten upphittad kattvarelse kan bli en mycket bättre och tacksammare kompis än en bortskämd grädduppfödd dito... För så är det nog, livets hårda kanter gör oss mjukare,,, Ylle

 
Lena

Lena

17 december 2007 10:18

Är han det minsta lik Emelies Amigo så förstår jag att ni har fått en riktigt vinstlott! Jag var lite skeptisk själv först till hur tam en vildkatt egentligen kan bli men alla mina farhågor kom på skam redan efter 1 dygn! Goare katt har jag faktiskt aldrig träffat! Lycka till Johan med din alldeles egna katt. Ni kommer nog få mycket roligt ihop!

http://klingemaden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards