Direktlänk till inlägg 2 februari 2008

KlickerTRÄNARutbildningen

Av Ann-Louise Ryrvik - 2 februari 2008 22:21

Jaha, då var den första dagen på klickertränarutbildningen till ända. Jag hade hyrt in mig i Säffle hos Sjöbynshundpensionat  http://www.sjobynshundpensionat.se/ och Jessica Johansson.

Det var kanonkul. Vilka underbara människor och vilka hundar! Detta kommer att bli en kul kurs. De kan redan jättemycke och jag tror att vi kan få riktigt mycket gjort på sista helgens baklängeskedjning. Roligast var att alla hundar var frimodiga och att inga mattar gnällde, tjatade eller nejade sina hundar!

Enda smolket i bägaren var vädret. Kan det aldrig sluta blåsa? Kan det aldrig sluta regna? Kombinationen är dödlig..... Vi hoppas dock på bättre väder i morgon, för SÄMRE kan det knappast bli....

 
 
Ingen bild

Lin

3 februari 2008 07:48

Åh, vad härligt att ni haft en BRA dag!!!
Ia är bättre, så jag åker till Kristina imorgon ist.
Regn??? Vi har snö ju!!

 
Maria Y

Maria Y

3 februari 2008 10:43

Å, du är redan igång! Vi börjar om 14 dagar, och det ska bli så kul!
Hur ställer du dig t hästkurs i mina krokar då? (Om du minns ett mail för x antal veckor sedan..... ;-)

http://cowgirlup.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Caroline cc

3 februari 2008 16:13

Lycka till!

 
Ingen bild

Caroline Kjellberg

3 februari 2008 17:27

Vad kul!. Det är ju bra att det finns sånna människor som har hundar som inte behöver att skrika eller ge dom straff för att dom inte har fattat poängen med det som dom ska gör!

 
Ingen bild

Hundbiten

3 februari 2008 21:33

Nu jäklar ska här bli flyt och rena repetitioner :D

Tack för en superhelg - detta kommer bli ett härligt år, det känner jag på mig, med massor av effektiv träning tillsammans med roligt folk :)

Kram!

 
Ingen bild

Ann-Louise

3 februari 2008 21:52

Lin; Det var (lördag) mycket mer snö i Vänersborg än i Säffle. Det såg ju ut som rena julkortet när jag kom hem. Det var faktiskt väldans ljust och fint.... Kanske inte så dumt med snö ändå - fast nu är den borta igen.

Maria: Vet det, men har inget svar att ge. Har en på gång hos Christina i Sthlm men den är nog full... Ska se vad vi kan göra. (Jag funkar inte på negativ förstärkning fniss fniss)

Caroline cc; Tack!!!! :-)
Caroline Kj; Visst är det skönt och denna grupp är en kanonhärlig!

LinaHundbiten; Kul att se dig och Pejla igen! Bra! Flyt på! =D. Ni var fantastiska hela gänget, ser verkligen fram emot att träffa er igen i Karlstad.
Kram på dig och pussa Pejla!


 
Maria Y

Maria Y

3 februari 2008 21:59

Negativ förstärkning? Moi?!

http://cowgirlup.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ann-Louise

3 februari 2008 22:04

Fniss fniss fniss..... Jag måste skriva ett inlägg om min "yrkesskada" nu. Det är på detta tema =D

 
Ingen bild

Madeleine

4 februari 2008 10:37

Vilken superkurs! Tack! Håller med Lina om att det kommer bli ett härligt år!Inspirationen flödar ... vill dock gärna att någon klickar mig när jag skriver loggbok ... går det att ordna?

 
Ingen bild

Ann-Louise

4 februari 2008 15:43

Madeleine; Tack så hemskt mycket. Ni är ett fantastiskt gäng. Jag ska klicka på dig på distans :-)!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards