Direktlänk till inlägg 11 februari 2008

Jago har anlänt

Av Ann-Louise Ryrvik - 11 februari 2008 19:47

Sent natten till i dag eller tidigt i dag beroende på hur man vill se det anlände jag och Jago hem till huset. Alla var vakna och förväntansfulla. Först fick han kolla av tomten och kissa. Sedan bar jag in honom medans jag släppte ut de andra hundarna så att de och fick kissa.


Jago tultade runt och det som främst fångade hans intresse var en kampdutt som han direkt fick fatt i och började ruska - härligt. Johan var vaken och väntade på honom och det är jättekul att se hur de tyr sig till varandra.


Johan och Jago




Sedan släppte jag in Kiro. Han tyckte som förväntat att det var helt ok. Han sa -Hej! och så var det inte mer med det. Han fortsatte med sitt.

Sedan var det dags för Essie att få träffa valpen själv. Hon blev själaglad och det blev en massa skuttande och hoppande  på henne och valpis. -Äntligen en lekkompis!!!!!

Sist fick Inka träffa Jago. Hon såg väl måttligt road ut men hon höll sig i skinnet i alla fall.


Nu under kvällen har han haft superrace. Här kommer några bilder på underverket.....




Kom igen tanten!!!!.


Piraya på rygg.









 
 
Ingen bild

LIn

11 februari 2008 20:18

Härligt härligt härligt härligt

 
Ingen bild

Caroline Kjellberg

11 februari 2008 20:21

Men GUUD vad sööt han är!.. Länktar tills jag får träffa honom!..Japp det är så ibland ( för det mesta )att hundrana och kattarena m.m djur drar sig till barn!.. ganska intressant!....

 
Ingela o Eja

Ingela o Eja

11 februari 2008 20:35

nääää va sööööt den lille är..

bliiiir sååå sugen ju

http://www.schafer.zoomin.se

 
Emelie

Emelie

11 februari 2008 20:37

Hej på er! Jaaaaa gud va söööt!! Va roligt att dom gillar varann...GRATTIS TILL EN TILL BEBIS FAMILJEN RYRVIK!! VÄLKOMMEN JAGO!! vi ses nån dag kraaam

http://-

 
Emelie

Emelie

11 februari 2008 20:38

hej gumman ...där nu?? jag har ringt men jag får inte fatt i dig :) det var upptaget hemma...

http://-

 
Ingen bild

Maria&Hera

11 februari 2008 22:08

Så söt och vilken härlig attityd han verkar ha!

 
Lena M

Lena M

11 februari 2008 22:12

Ja det är precis som du sa...han ser ju ut att ha bott hos er jämt..underbart för en uppfödare att se.. det känns dock liten saknad i hjärtat när jag ser honom på bilderna. Men ett bättre liv kan nog inte en jycke få det.
Kramar från gammelmatte.

http://www.midalvaland,com

 
Jessica

Jessica

11 februari 2008 23:33

Men vilken lurv björn, så söt så man skulle kunna äta upp honom. Farligt att titta på sådana bilder man blir så sugen.

http://www.sjobynshundpensionat.se

 
Anna H

Anna H

11 februari 2008 23:50

Å, så fin han är. Lycka till med den lille pirayan ;o)

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Annas

 
Maria Y

Maria Y

12 februari 2008 08:45

Grattis! Härligt att alla är så snälla o goa!
Snygga öron :-)

http://cowgirlup.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lina

12 februari 2008 08:56

waaaah... vilken söting! Man blir varm i magen. :)

 
Karin

Karin

12 februari 2008 09:04

Gratulerar!
Alldeles bedårande ;)!

http://www.mejamedflera.se

 
Emelie

Emelie

12 februari 2008 09:23

åååååå nu har du lagt in fler bilder ju....han är ju bara SÅÅÅÅÅ FIN!!!! Pussa å krama alla goa djuren från mig gumman!!!

http://-

 
Emelie

Emelie

12 februari 2008 09:40

Du jag måste ju bara berätta ....Fran är bara sååå SMART!!! Hon "klickertränar" sig själv & japp det ger belöning ....Läget är så att hon står i brunst utanför Robbans box då hon är dålig i ett ben, robban inne för hoven....dom har lite tråktigt å står å myser med varann. En dag när jag kom hem så hade Robban kommit ut ur boxen å stod i "rasthagen" med fran???????????!!!??? hmmm??? ja ja jag missa väl att låsa boxlåset....NÄÄÄ!!! Hon öppnar till han å släpper ut han!!!! helt sjukt! så gulligt, hon vill nog ha lite skoj me robban, å robban lurar henne till att släppa ut honom å sen står han bara å äter ur höhäcken ha ha ha ha ha.... Nu har hon släppt ut han 3 gånger!!! Är dom inte söta!?hihihi ...KRAM

http://-

 
Ingen bild

Ann-Louise

12 februari 2008 10:46

Lin; Han är gudomlig. Snäll, orädd, matglad, fartig, mycket kamp och föremålsintresse. Det enda jag är ovan vid är att han är så "mattig" - jag har ju ännu inte gjort mig förtjänt av hans dyrkan ;-). Kommer ihåg hur det var med Essie. Hon tittade bara på mig som om jag var från en annan planet - Vad vill du mig??. Jag fick verkligen visa att jag var någon som var lönsam att samarbeta med. Sen blev vi ju bästisar. Det känndes schysst.

Caroline; Visst är det. Vi syns sedan!

Tjejer; Japp. Han ska nog få mig aktiverad.

Lena M.; han är bara för go! Mycket vänlig och öppen själ! Och bara faller in i gänget som ingenting.

Emelie; Fräckt! Du får filma och skicka till "Most funniest animals" eller så......


 
Ia

Ia

13 februari 2008 18:58

Oj,vad söt Jago är!Jag känner igen den där "vadå-jag-har-inte-gjort-någonting blicken":)
Bäbisar är ju bland det bästa som finns!

Ha det gott,pussa på valpisen från oss,kram C

http://ias.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards