Alla inlägg den 29 september 2009

Av Ann-Louise Ryrvik - 29 september 2009 15:46


Ville förnya. Men det är ju ett ELÄNDE! Mycket svårare än det var förr. Plus att det ju inte går att se spektaklet förrän den ligger ute. Gräsligt. Ni får stå ut ett tag, tyvärr med div äckliga kombinationer. Det är inte lätt när man är färgblind....

Av Ann-Louise Ryrvik - 29 september 2009 15:12


Elände. I dag var det sökträning och vi skulle dessutom vara på klubben och köra på tävlingsbanan som är preparerad sedan helgens tävling. Jag hade ont i nacken, illamående och kunde inte åka i morse. Fick i stället ta det lugnt. Kom ut vid tvåtiden, men orkade inte göra något vettigt. Tog ut Salle på gräsmattan för att kolla om han kunde lägga sig på signal där också - och SE DET KUNDE HAN!!!! Kul.

Badang! Och så ligger han :-). Skojsigt. Hade fulkameran i fickan och fick ta någon bild. Ursäkta kvalitén.


     

  


  



  

Salle kollar altanen

 

  

Svårt ta kort på linslus som hela tiden vill vara nära...

 

 

  



  

  


Han fick lägga sig totalt fyra gånger. Tre på signal och sedan bjöd han på en också. (Belönar fortfarande frivilliga läggande med tanke på att jag är rädd om beteendet. När jag känner att det är generaliserat och han gör det precis och regelbundet kommer jag att sluta belöna (eller snarare avbryta) spontana lägganden.)

Mer vågade jag inte eftersom han har haft ont i ett ben i förra veckan. Antagligen var han lite ömfotad och hade trampat på något för sen hovis slog på framskor så har han snabbt blivit kurant.


Tog paus i mitt inte-orka-göra-något-vettigt-för-jag-har-ont-i-nacken verksamhet och la in några bilder (fler kommer). Ska nog ta mig ut och göra något lite mer med någon häst. Annars får det bli frittföljträning inomhus med Puppis. Just nu jobbar vi mest med långsammarsch.


Ha´t gôtt!



Av Ann-Louise Ryrvik - 29 september 2009 11:17

            

Av Ann-Louise Ryrvik - 29 september 2009 11:06


            

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards