Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Håll i hatten; Bildbomb som det blåser om

Av Ann-Louise Ryrvik - 12 november 2012 21:45


I dag har det varit strålande höstväder! Soligt, varmt och skönt. Perfekt. Passade på att ta med kameran ut, när det för ovanlighetens skull varken regnade eller var grått och mörkt.

Därav togs flera hundra bilder och här kommer några av dem. Är nog lite sjuk i huvet, för jag kan liksom inte få nog av hundar (och hästar) som leker. Blir liksom så glad av det. Vilken tur då att jag har de hundar jag har. Där är det i stort sett aldrig lugnt och stilla utan fullt ös.....


Jag orkar inte lägga dem i någon ordning, så de får komma som de kommer...












 












  .





 





 





 





 





 










 





 





 





 












 





 






 





 





 






 





 





 






 





 








 



 












 






 





 






   













 






   




 

 
 
Caroline Cansved

Caroline Cansved

13 november 2012 06:26

Härliga bilder. Gillar blandadetassar bilden skarpt! :)

http://preclassica.bloggsida.se

Ann-Louise Ryrvik

13 november 2012 07:27

Kul! Visst är den galen :) haha

 
Malin Johansson

Malin Johansson

13 november 2012 08:27

Ha ha ha vilka härliga bilder och sååå kul de har i det blöta gräset :-)
Ja allt som leker är roligt att se på .
Bra kamera har du som kan ta i den farten :-)
Kul att du tittade in och gav oss bildbomb, tack

http://www.havrefallen.blogspot.com

Ann-Louise Ryrvik

13 november 2012 17:06

Kan vara lite trixigt nu på hösten när det är dåligt ljus, men denna dag blev det i alla fall skönjbart. Jag kan inte fota så man kan säkert ställa in sånt också. Jag nöjer mig dock med att titta och trycka... :-)

 
Kim

Kim

13 november 2012 22:11

Har längtat efter en bomb från dej och dina glada djur:)
Och deras lek får mej att sitta här och le, mysigt!

Jul kommer tidigt här!!!
Nu i Dec. kommer Karolina och Moa, YES!!!
Det kommer bli en intensiv vecka =O
Och det känns som det är rätt tid för detta, Nelly börjar bli så intresserad och gullig.

Kram

http://varmt.bloggplatsen.se

Ann-Louise Ryrvik

14 november 2012 07:26

Tackar å bockar!!

Så kul ni ska ha! Jag förstår att det blir mycket skoj!

Kram!

 
Anna Hovskägg

Anna Hovskägg

14 november 2012 22:26

Håller med Kim!

Bilderna utstrålar sådan glädje & frihet att man mår gott, rakt in i hjärtat :)

Kram!

http://www.lyckoprickar.se

Ann-Louise Ryrvik

15 november 2012 07:19

Tack!!! =D
Så glad jag blir.
Kul verkar de ha i alla fall

kram kram

 
Ingen bild

Nina Nordengren

15 november 2012 15:33

En lyckobomb! Visst är det underbart att ha flera hundar, så man har förmånen att få se lite flockbeteende. Har själv också 3 hundar, tyvärr är 2 rätt gamla så valpen har ingen riktig lekkamrat. Funderar på att skaffa en fjärde, men försöker ändå besinna mig, det blir lite galet. Tror att det här med att vissa människor vill dominera hund/häst beror på att deras uppenbara livsglädje provocerar mörka sinnen.

Ann-Louise Ryrvik

16 november 2012 11:38

Eller hur!?!! Det är jobbigt att ha fler. Brötigare, smutsigare och trängre i bilen - men ack så kul de har!
Förstår att det lockar. Orkar man och har tid är det väl bara galet ur andras ögon :-).
Du, där är du nog något på spåren. Kan nog vara så.

 
Jeanine

Jeanine

10 december 2012 12:48

Otroligt vackra vovvar!

http://horselife.jeaninedesigns.se

Ann-Louise Ryrvik

10 december 2012 23:11

Åh tack!!! Ja, jag tycker förstås de är fina, men så är jag ju part i målet också =D!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards