Direktlänk till inlägg 7 oktober 2009

Luftfärd

Av Ann-Louise Ryrvik - 7 oktober 2009 16:09


Det är vådligt att rida. Såg den här på YouTube. Fruktansvärt!  Kolla här!

 
 
ylle

ylle

7 oktober 2009 18:50

USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Eiram

7 oktober 2009 21:38

Uj Uj Uj...Stackars pålle...tur han inte landade på den knotige lille jockeyn...Då hadde det blitt obekvämt för pållen oxå...;-) Ett tips;Kolla in Fat Arab man vs horse som finns å kolla in efter ovan nämnda film...Jag har blivit förstärkt i min övertygelse om att uppsittning från pall är en mycket underskattad manöver...Hade kanske löst den stackars Arabens problem....Jag har även förstått att klänningar behöver ha sprund oxå...Det hade antagligen vesäntligt ökat chansen för Araben att komma upp i sadeln, men å andra sidan hade man ju då inte fått denna mycket informativa film i uppsittningens ädla konst till livs...hi hi hi

 
Ingen bild

Lin

8 oktober 2009 07:57

Det är vådligt att leva, men man kan inte trilla av något iaf.

 
Sophia

Sophia

8 oktober 2009 16:04

Men oj!
Man undrar lite vad som fick hästen att stegra så...

http://slns.blogg.se

 
Ingen bild

Fia

10 oktober 2009 14:05

Men... vad ser ni som inte jag ser? Förstår att du har ett klipp från You tube men var har du det? Jag blir ju så nyfiken att näsan blir gröööön...

 
Ingen bild

Ann-Louise

10 oktober 2009 20:16

Ylle; Trodde inte att de kunde göra sådana bakåtvolter....
Eiram; :-D
Lin; nä på så sätt är hundar bra.
Sophia; Visst gör man!
Fia; Tryck på "här"....
Förr gick det och lägga in YouTube klipp i själva texten. Sen de ändrade till bloggplatsen har jag inte lyckats....hmmmm

 
Ingen bild

Fia

10 oktober 2009 23:31

Jaha... "här" .... är där man inte ä-är, där är där där man ä-är... Kommer ni ihåg "Fem myror..."? Förlåt min musikaliska undanmanöver för att maskera min dumhet!
Men man ser ju hur hästen signalerar redan innan han sitter upp att den inte accepterar ryttaren eller överhuvudtaget situationen. VARFÖR gör folk så? Varför blev dom inte platta som pannkakor skulle jag vilja skriva men det är kanske blodtörstigt... F¨låt da. Men ibland blir jag så trött på att se hur överkörda hästar blir... Pengar, pengar, pengar....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards