Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

Turné

Av Ann-Louise Ryrvik - 23 augusti 2011 23:55


Idag hade jag lite ärenden i Göteborg så jag packade in pick och pack i bilen och åkte nedöver. Tja, lite kom med och mycket blev kvar. Jag har verkligen mjölk i hjärnan och är gott snurrig och glömsk. Inte illa att jag kom ihåg Erik och Zack ;-)!!! När jag skulle få Johan för hundra år sedan hade jag en mardröm där jag helt plötslligt hittade ett skelett i en barnstol. Jag hade satt barnet i en barnstol under biljardbordet och glömt bort honom i flera veckor. Gissa om jag hade ångest ;-). Det gick dock bra. Jag har inte glömt Johan någonstans och det lär gå bra med Erik också he he.


På väg ned stannade jag till på Ale brukshundklubb och tränade lite lydnad.


Grävlingen och Erik på Ale brukshundklubb.


Det var daggigt i gräset så Erik fick tillbringa lite tid på  lilla stegen...

  

Inte så illa tyckte han.

  

Grävlingen busar

  


  

Vi övade bl.a. lite sitta och ligga kvar, vilket vi inte gjort något än, men det gick bra.

 

    



Efter lite grejande i Göteborg, bl.a köpte jag några 10 kg´s lådor med hästgodis, åkte jag hem igen och på vägen passade jag på att smita in på en annan brukshundklubb. Denna gång Kungälvs brukshundklubb.


  


 

Att hon ALDRIG ger sig!!!  tycks Erik tänka.  


Det har varit en riktigt bra dag med full fart. Därför känns det extra skönt att sitta här och lägga in detta blogginlägg, för att sedan trött och go smyga ned i sängen. Kompis the Cat, här bredvid mig, har redan tagit kvällen...

Go´natt!!!



  

 
 
Anna Hovskägg

Anna Hovskägg

24 augusti 2011 09:37

Om jag var en Schäfer, så skulle jag vilja ha dej som matte.

http://www.lyckoprickar.se

Ann-Louise Ryrvik

24 augusti 2011 13:33

Åh tack och gärna. Du vore en bra schäfer ;-).
kram

 
Gudrun

Gudrun

24 augusti 2011 22:58

Man skulle nog ha det rätt bra som pålle också... ;-)

http://velourpojkenalfons.blogg.se

Ann-Louise Ryrvik

25 augusti 2011 06:23

Tack. Ja som pålle kan man alltid ruska av mig om jag blir besvärlig he he. Jag har inget att sätta emot där.... Sen har man fri tillgång till mat och kompisar också he he

 
Malin

Malin

29 augusti 2011 11:34

Det är så kul att bli bildbombad! herregud så fina bilder, håller med Gudrun och Anna Hovskägg :-)

http://www.havrefallen.blogspot.com

Ann-Louise Ryrvik

29 augusti 2011 20:38

Åh tack vad glad jag blir =D!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards