Direktlänk till inlägg 1 oktober 2009

Oktoberhälsning

Av Ann-Louise Ryrvik - 1 oktober 2009 08:30


  

Puppis och Diva vid gott mod. Matte dyster inför kommande tider.....

 
 
Lotti

Lotti

1 oktober 2009 11:55

Men?! Är det höstdepp på gång?

http://lottiestrin.blogspot.com

 
Ina

Ina

1 oktober 2009 12:22

Man skall inte ta ut saker i förskott! (Lätt att säga, svårt att efterleva!)
Kram

http://www.hoffemindi.se

 
Ingen bild

Lin

1 oktober 2009 13:16

Vi hälsar tillbaka!!!
Försökte träna idag, men regnet tog oss off guard:(

 
Cissi

Cissi

1 oktober 2009 13:24

Fina hundar :-)

http://www.tripora.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

1 oktober 2009 15:45

Lotti; Ja en aning. Tänker på alla månader av kyla och mörker som ligger framför oss... Suck! - ELÄNDE!

Ina; Du har rätt - men det ÄR ELÄNDE!!!

Lin; Du ser -ELÄNDE!

Cicci; ---ELÄ....NÄ, DE ÄR LJUVLIGA oavsett årstid :-D

http://hastochhund.bloggagratis.se

 
Hannah & Doris

Hannah & Doris

1 oktober 2009 16:27

tjusiga som få... inget att deppa för hösten e ju världens mysigaste..:) när e det dax för skåne-tripp igen?

http://hannahbanan.blogg.se

 
Ingen bild

Lin

1 oktober 2009 20:18

Jag tycker då inte det finns en enda mysig sak med hösten, kallt kallt och kallt...ja och så mörkt och jävligt också.
ELÄNDE är det

 
Ingen bild

Ann-Louise

1 oktober 2009 22:13

Mao en lika frusen människa som mig.
Medelhavet hade kanske inte varit så dumt ändå....

 
Lina

Lina

1 oktober 2009 23:44

Nej nej nej! Hösten är ljuvlig med alla sina vackra färger, klara luft och prasslande löv under fötter och tassar är som lisa för själen! När mörkret smyger på så tänder man ljus, sveper en filt kring kroppen och dricker te och läser en god bok med gott samvete!

(Påminn mig om att gå in och läsa här när jag själv svär så det osar över skitvädret och mörkret...;-) )

Ta hand om dig i höstrusket nu!

http://midasoenya.wordpress.com

 
Ingen bild

Lin

2 oktober 2009 07:33

Medelhavet hade varit BÄST !! Vill inte bo i Sverige, men vi måste ju tyvärr.
Det är underligt att människor tycker det är "mysigt" med mörkret trots veteskapliga fakta kring depressioner pga förlorat ljus!

 
Cita

Cita

2 oktober 2009 10:15

Mycket vackra hundar. =) Känner mig delad inför hösten... Vackert när löven ändrar färg, det är klar luft och solsken. När löven trillat ner så tycker jag att snön ska komma och stanna fram till mars... men då bor jag på fel ställe, för här i mälardalen får vi en svätt snö i november som smälter bort, sen kommer vintern i februari. :-S

Har tendenser till höstdepp själv, men försöker mildra dem med lite positiva tankar. =)

http://iver.blogg.se

 
maria

maria

2 oktober 2009 12:28

gillar din blogg :)

http://iiaaa.blogg.se

 
Fia

Fia

2 oktober 2009 14:32

Mmmm... jag förstår att du inte gillar årstiden men jag vägrar hålla med!

Kommer du inte ihåg när vi flämtade och svettades i somras.... Det här é gôtt!! Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Men å andra sidan är det inte så enkelt om man har en nacke som krånglar.... Men är den väderkänslig? Hoppas inte det...

Såna där dagar har ju jag också men då skrider jag till handling: Jag listar ALLT som är positivt trots det som jag just då retar mej på... OCH vips har jag fått känslorna att smyga runt i andra hjärnvinklingar!! Plötsligt gillar jag läget! För det tjänar inget till att ojja sej, vädret ÄR oavsett!

http://nogg.se/startpage.asp?idHomepage=87051

 
Ingen bild

Maria&Hera

2 oktober 2009 16:10

Sött uttryck hon har Diva!
Det såg först ut som snö i bakgrunden på bilden. Det var väl ändå tur att det inte var det...
Och du medelhavet var underbart!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards