Alla inlägg den 29 november 2009

Av Ann-Louise Ryrvik - 29 november 2009 21:15

I går kväll kom Marie på besök. Det blev en hel del god mat, vin och hästsnack. Vi tänkte kika på nya Bent-dvdn som visst hade vandrat iväg någonstans här hemma. Det fick bli Anja Beran film 3 istället. Jag lyckades förståss sitta och kika på snedden, vilket resulterade i att jag helt plötsligt började må illa och hade jätteont i nacken. Att man aldrig lär sig. Kommer inte på förrän det är försent. Satt rakt sedan, men skadan var redan skedd. Innan Marie åkte hem vid halv sex i morse kastade jag till hästarna lite hösilga för jag kände att det skulle bli problem senare. Mådde urkas.

Mycket riktigt nackont, omöjligt att ligga rätt och kräkningar- as usual. Johan den lille hjälten la på mig täcken, hämtade tabletter och vatten, vattnade hästarna, rastade hundarna o.s.v Tur jag har honom!!!!

Vid sex kände jag mig såpass fräsch att jag orkade gå ut och ge hästarna mer hösilag. skönt att man har dem på lösdrift såna här dagar. Mocka var ju uteslutet så det får bli i morgon istället.. .....


Verkar som om hästarna är nöjda med en dag i halmen. Alla fyra passar på att snoza.... Junge, Milou, Loke i dörröppningen och Salles huvud skymtar i bakgrunden...  

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards