Alla inlägg den 11 december 2009

Av Ann-Louise Ryrvik - 11 december 2009 17:10


När jag städade inför Peters ankomst hitta jag denna gamla berlock.

Kolla vilka dunungar, fniss, fniss....


  

Av Ann-Louise Ryrvik - 11 december 2009 16:59



Lite busbilder på pojkarna från ovanvåningens fönster i morgonljuset dvs ganska mörkt. Långt sikte också och därför lite si och så vad gäller skärpa.... Ni får stå ut.


 

Dagens leksak - en bit dräneringsrör. Buskul att trycka upp i huvudet på Salle tycker Loke. Sen ska det gnuggas på marken, ruskas på han t.o.m hade det med när han stod på bakbenen... Glad i leksaker m.a.o.!  



Sen är det alltid kul att reta Salle med att dra i täcket....

  



Sicken balans han har, käre Loke. Tog en radde bilder där allt annat är suddigt utom hans bakben - helt stilla.....

 



   .



De körde karusellen tills Salle resolut satte sig på rumpan.  

Av Ann-Louise Ryrvik - 11 december 2009 16:02

Så då var gubben hemma igen då. Jättekul. Det har varit tom. Nu kommer det förhoppningsvis också mer bilder på när hästarna tränar mig.....

Jag är ju inte den husliga typen, men jag måste nästan visa min julgrupp jag gjort. Gubben är en fena på julgrupper och han gillar mest hyacint eftersom de luktar gott. Nu hade jag faktiskt tagit mig i kragen och gjort en - den första i mitt liv tror jag. Vad tycks?


  

Blev väl lite konstig kanske.... i "struten" är det ett värmeljus....

 


Massor av skaldjur, vitt bubbel och Johan fick julmust....

 

Jättestora burfångade havskräftor  och ändå är de pyttisar jämfört med kamtjatkakrabbans ben. GOTT!!! (Ups, det blev visst vardagsporslinet nåväl det är ju vardag.)     

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards