Direktlänk till inlägg 11 december 2009

Rubrik saknas

Av Ann-Louise Ryrvik - 11 december 2009 16:02

Så då var gubben hemma igen då. Jättekul. Det har varit tom. Nu kommer det förhoppningsvis också mer bilder på när hästarna tränar mig.....

Jag är ju inte den husliga typen, men jag måste nästan visa min julgrupp jag gjort. Gubben är en fena på julgrupper och han gillar mest hyacint eftersom de luktar gott. Nu hade jag faktiskt tagit mig i kragen och gjort en - den första i mitt liv tror jag. Vad tycks?


  

Blev väl lite konstig kanske.... i "struten" är det ett värmeljus....

 


Massor av skaldjur, vitt bubbel och Johan fick julmust....

 

Jättestora burfångade havskräftor  och ändå är de pyttisar jämfört med kamtjatkakrabbans ben. GOTT!!! (Ups, det blev visst vardagsporslinet nåväl det är ju vardag.)     

 
 
Lotti

Lotti

11 december 2009 16:27

Snyggt! Väldigt juligt :) Lite taskigt förstås att skryta med skaldjuren... en annan får chili con carne till medda´ ...

http://lottiestrin.blogspot.com

 
Ingen bild

Eiram

11 december 2009 16:40

Fy satan va snyggt!!!!(Får en säge så på jul?...;-) ) En ny dold talang må jag säga. E det såna som Du som kallas multitalanger måntro....jag är spänd av förväntan på nästa dålda talang som måhända Du är innehavare av!
Kram!

Ps jag har aldrig gjort en julgrupp i hela mitt liv.....men en e ju lite inspirerad av Din må jag säga...misstänker nog i mitt fall att tummen sitter på fel ställe och dessutom är svår å montera ur.....ds

 
Ina

Ina

12 december 2009 17:19

Ser jätte mysigt ut! Julgruppen var jätte fin!
Skönt att gubben kommit hem nu!
/Ina

http://www.hoffemindi.se

 
Ingen bild

Farmor

13 december 2009 22:56

Man ska väl inte klaga när man får käka musslor och här omdagen ostron faktiskt, men inget går upp mot svenska havskräftor,det är det bästa jag vet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards