Alla inlägg den 11 november 2008

Av Ann-Louise Ryrvik - 11 november 2008 22:55


En bild från i våras på Kompis får illustrera tröttheten. Vet inte om jag har haft den inne på bloggen förut, men i så fall har ni den här igen.


....så har då ännu en dag gått. Jag tycker att de går otäckt fort och att jag är himla trött. Snart vänder det och blir ljusare igen. Det är faktiskt inte så långt kvar!


I dag har jag gett mig i kast med framåtsändandet. Det är spännande. Det svåraste att få bra av alla moment. Någon gång måste det tas tag i också. Jag hade en plan.... som jag genast fick revidera. Gjorde en ny plan och so far so good. Vet inte vart det tar vägen så jag ger inga detaljer än. (Inte för att det är något revolutionerande.) De får ni när vi gjort tio elittävlingar med 10 i betyg, fniss, fniss! Observera att jag skriver NÄR :-D.


Skämt å sido så är det ett pilligt moment om man tänker perfektion. Att få dem att utföra det är en sak, men att få det sådär lite extra.... Framåtsändandet är temat för de närmsta dagarna i alla fall. Jag ska försöka föra någon form av statestik för att se hur lång tid det verkligen tar. Hur mycket tid vi kommer att lägga ner på detta moment.



Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards