Alla inlägg den 12 november 2008

Av Ann-Louise Ryrvik - 12 november 2008 21:38


I kväll har jag varit på klubben. Klubben är Trollhättans brukshundklubb förståss. Det är alltid så mysigt där på onsdagkvällarna. Då är det allmän träning, men sanningen är den att de flesta kommer nog för Sollans fika :-). Hon är helt fantastisk; tända ljus, mackor med gott pålägg, något bakat..... I dag var det en smaskig kaka med grädd och hallonfyllning. Mmmm mums!


I dag var Arrak där och visade sina kläder. Jag höll på att torska dit på en jacka. En jacka till! Jag hade nämligen fått en avi om att min röda Arraksjacka hade kommit på posten idag. Jag lyckades dock behärska mig och jag är lite smått imponerad av mig själv. Självbehärskning :-)!


Något tränat med Puppis blev det inte. Det blev mest bara träning av munvädret. Som tur är har jag dock kört ett par pass med framåtsändande idag också. De gick faktiskt riktigt bra. Än känns det som om vi är på rätt väg.....

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards