Alla inlägg den 15 november 2011

Av Ann-Louise Ryrvik - 15 november 2011 09:09



Jag hittade denna på facebook igår. Den tyckte jag var så skojsig så jag lägger den här också, för er som inte har facebook och som kanske har ett liv. He he he :-)


 



Ha en bra och härlig dag!

Av Ann-Louise Ryrvik - 15 november 2011 08:44


Puppis fick vara med och göra upplet för några dagara sedan. Normalt sett får han ont då, så de upplet han gör blir på platt mark. Nu var inte det så kuperat, men lite. Alla gånger förut har han fått ont, men se det fick han inte denna gång. (Någon enstaka gång låter jag honom få ett sådant upplet för han blir så glad.) I alla fall inte som han brukar dvs. skriker när han reser sig. Han kanske börjar bli  bättre ändå. Hoppas, hoppas. Fast jag har hoppats förut och då har jag fått plattlanda igen.

Ett tecekn på att han mår bra är att  han hoppar i bilen utan ansats. Tänkt hur det är egentligen. Kommer ihåg när jag visade en kompis hur han var tvungen att ta sats när jag var på en kurs på Stigbergs gård. Då var han sju månader och hade precis samma dag börja lyfta på benet. Det är därför jag kommer ihåg det. När han lyfte på benet såg han nämligen helt förvånad ut själv  =D. 

Jag sa "kolla, han har fortfarande inte lärt sig hoppa in i bilen om han inte hoppade in med fart". Kompisen trodde det det blivit en kedja. Redan då var ryggen skit. Han har aldrig kunnat hopp från stillastående. Det gör han utan problem nu.


Även om det inte blir någon tävlingshund, så ser det ju ljust ut vad gäller att få ha honom hos oss läääänge =D! Gott för jag älskar honom. Han måtte vara världens snällaste och goaste vovve!




 



    



Av Ann-Louise Ryrvik - 15 november 2011 08:35


Egentligen från i går morse. Men nu kommer de :-). Dessa pojkar älskar verkligen varandra. Och jag, jag älskar dem <3!



 


     

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards