Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Några Erik bilder

Av Ann-Louise Ryrvik - 9 december 2011 19:36


Tydligen var det länge sedan Erik var med på bloggen. Har nog glömt det lite eftersom jag ofta slänger in någon bild på facebook. Här kommer några därifrån på grynet.

Som ni ser så leker jag lite med min iPhone....


   




Kompis och Erik goasar.



  


Allt under Divas vakande blick...


  

BabyTV; Full av välkända figurer.... ;-) 

 

 


 

Trogna vänner...

 



  

   

Avslutar med en söt Zackbild

 

 

 
 
Ingen bild

Camilla o Kito

9 december 2011 20:04

Vilken söt bebis, och fina bilder! Bebis-TV var ju också bra :)

Ann-Louise Ryrvik

12 december 2011 08:22

Tack!
Ja, det är perfekt med kändisar i huvudrollen :-)!

 
Anna Hovskägg

Anna Hovskägg

9 december 2011 22:14

Men ååå! :)

Underbara bilder på er sötnos!

Tack för att du stoppade in lite Erik här! ...jag har ju inte den där ansiktsboken ;)

Jag förstår att han har fullt upp med alla djur runt om sej. Vår Lille N blir helt överlycklig av Lussemajas närvaro. Då går det fint att fila alla naglar på fingrar & tår utan att försöka rycka loss nagelfilen från handen.

Kram!

http://www.lyckoprickar.se

Ann-Louise Ryrvik

12 december 2011 08:10

Tack.
Sedär det finns någon klok människa som inte är med där :-).
Jo, det gäller att hitta underhållning för när de är på sprattelgubbenivå är de luriga. Helt stilla flera sekunder och så värsta tickset. Allar armar och ben spritter rakt ut :-).

Kan förstå att Lussemaja den söta underhåller bra!! :-)

kram

 
Anna Hovskägg

Anna Hovskägg

9 december 2011 22:16

Den där Baby-Tv-bilden är ju bara helt underbar! & så de där spretande tårna...
Igenkänningsfaktor HÖG!

http://www.lyckoprickar.se

Ann-Louise Ryrvik

12 december 2011 08:07

Kan tro att ingenkänningsfaktorn är hög. :-) spretande tår är myyyysigt!

 
Kim

Kim

10 december 2011 10:48

Lilla söta Erik är omringad av kärlek och närhet!
Så tycker jag att barn ska växa upp, med ett stort trygghets nät.
Blir lättare fel om det bara finns en eller två som står för tryggheten.

kram :)

http://varmt.bloggplatsen.se

Ann-Louise Ryrvik

12 december 2011 08:06

Ja, faktum är att jag tror att hundarna är en bra trygghet också. Om jag måste ut en snabbis, som igår för att släppa in höleverans, sätter jag på "baby-tv:n" och då är han helnöjd de 5 - 10 minuter jag är ute.

Kram kram

 
ylle

ylle

10 december 2011 18:21

Härlige killen! Jag tycker nog att han börjar likna Johan, vilket inte vore så konstigt!
Underbart med en sån där vaktstyrka kring sig, för Lilleman!!!!!!!!

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Ann-Louise Ryrvik

12 december 2011 08:02

Jo, kanske han börjar bli lite lik storebror...
Han är söööt.

 
Malin

Malin

12 december 2011 12:51

Åh vad stor man har blivit då!
Den Tv:n skulle man vilja ha hemma, mycket roligare och ingen reklam :-)
såg på nyheterna igår att en gammal man blev räddad av sin gamle chäfer, jag säger bara att man kan alltid lita på sitt djur.
saknar min chäfer/bordiecollie hur mycket som helst!

http://www.havrefallen.blogspot.com

Ann-Louise Ryrvik

13 december 2011 18:21

Absolut. Växer som ogräs.
Visst är den. Perfekt eftersom han känner igen dem och blir glad och intresserad.

Åh trogna hundar. Det är underbart det. Fast mina är nog mest trogna kongar och köttbullar ;-)
Förstår det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards